onsdag den 15. juni 2011

Det man er tryg ved bliver revet væk...

I fredags var jeg på Rigshospitalet for at afprøve nogle af de nyere respiratorer. Den jeg har (PLV 100) er et oldtidsfund, men den fungere godt - og det er jo min vejrtrækning. Skal jeg pludselig skilles med den vejrtrækning jeg har haft de sidste 11 år? Det er simpelthen for skørt. Måske vil andre tænke "så stor forskel" kan der da heller ikke være, men jo - i sku' næsten prøve. Man skal vænne sig til alt og jeg ville nok godt kunne vænne mig til at trække vejret på en anden måde, men alt kræver tid - og det er ikke 100% aktuelt endnu. Samtidig er jeg også ved at få bevilling til ny bil og for det ikke skal være løgn, så skal jeg måske også søge om ny kørestol snart. Det er som om at alt det gamle, som jeg jo er tryg, bare bliver revet væk fra mig - ikke så slemt med bilen, men respiratoren og kørestolen er så stor en del af mig at det ikke er det sjoveste i hele verden.

Samtidig med at jeg ikke synes det er det sjoveste i hele verden, så er det jo også super fedt at få noget som er helt nyt. Jeg vil da helt vildt gerne have en ny bil, en ny kørestol - og måååååskeeee en ny respirator. Fordelen ved en ny respirator er at den er så meget mindre end den gamle "ølkasse" og det ville fanme være lækkert!
Nok om den respirator *Griner*

Håber ellers at i alle nyder starten på vores sommer - det gør jeg & Karen!

Hilsen Camilla.

"Only dead fish follow the flow"