tirsdag den 21. juni 2011

Blog slettes!

Kære læsere,

Denne blog vil blive slettet snarest. Jeg vil dog oprettet en ny - grunden til dette er at jeg bruger en anden google konto end denne og derfor bliver jeg nød til at oprette ny blog for at kunne styre alt på samme google-konto. Meget irriterende, men nødvendigt.

På den nye blog håber jeg på at kunne være mere aktiv og komme med lidt flere indlæg ind på denne. På det seneste har der været flere læsere på bloggen og det er jeg virkelig glad for.

Jeg vil selvfølgelig gemme nogle af mine tidligere blogindlæg for at udgive dem igen på min nye blog, men som udgangspunkt bliver det nye indlæg.

I den nye blog vil jeg blandt andet skrive om min motivation for træning - og min idé med at spise mindre kage (som ikke går efter planen - men det vil i også komme til at høre om).

Hvis du har lyst til at modtage et praj om min nye blog, så send mig en mail omkring at du ønsker besked (send til: camillalouisej@gmail.com)

Med venlig hilsen,
Camilla Julendal.