fredag den 15. april 2011

Scootertræf :)

I morgen kører jeg til Jylland med en familien Olsen og ser scootertræf - altså, den ene som er med skal selvfølgelig køre scooter :) .. Faktisk ikke det mest spændene i hele verden, men alligevel virkelig hyggeligt - og der er da noget fascinerende ved at se dæk blive brændt total af. Umiddelbart siger det vel ikke nogen noget, men jo jo, det er ganske fint ;) .. Min lille hund Karen bliver passet hos en bekendt, så jeg ved at hun har det super godt - men glæder mig da til at vi snart skal hygge uden at hun skal passes nogen steder. Må satse på at maj bliver en mindre udfarende måned :)

Jeg håber snart også at det bliver vejr til at man kan lave bål - bål er fantastisk og bål er noget som skal laves hele sommeren :D Så er du frisk på det, så skriv endelig. Bål, snogbrød og guitar <3

Det var vidst bare lige hvad jeg havde på hjertet nu :)