søndag den 20. marts 2011

Mit årshoroskop - med egne indskydelser, del 1.

ET BETYDNINGSFULDT ÅR 
Det kommende år er meget vigtigt for dig efter vores bedømmelse af horoskopet. Dette skyldes et markant årshoroskop, der viser at nogle livsområder er meget i fokus på en heldig måde. Det drejer 
sig om følgende: 
     Uddannelse. Dette betyder, at du det kommende år vil søge mere viden, at du ønsker at denne  
viden skal hjælpe dig i hverdagen og sandsynligvis også i forhold til dit erhverv. Der kan være tale  
om efteruddannelse, kurser, eller at du decideret starter på en uddannelse. 
     Skulle dette ikke ske, vil du seriøst arbejde med din livsanskuelse det kommende år, og dette 
kan igen nemt involvere information, som du henter på forskellig måde, fx. gennemrejser.

Egne indskydelser: Jeg begynder at blive bevidst om hvad jeg har lyst til at læse - f.eks. vil jeg gerne være bedre til engelsk - og dertil sender jeg lige en stor tak til Marie for at hun gerne vil undervise mig i engelsk fra d. 1. april! Tusind tusind tak. Egentlig betyder "uddannelse" ikke så meget for mig - men jeg ønsker mere viden, helt bestemt. Men samtidig kunne det også tænkes at jeg vil arbejde med min egen livsanskuelse - sjovt nok var det et fag jeg også var interesseret i at læse ;)

HVAD DER OPTAGER DIG 
Du vil drages mod nogle forhold, der nu nærmere specificeres. Ved at rette din opmærksomhed 
her imod skabes personlig vækst. 
     Du vil føle en stærk trang til at markere dig selv, mere end du plejer, til at handle, være aktiv, 
samt være mere skabende. Ofte vil du indenfor perioden modtage positiv feedback fra andre, 
hvilket er med til at forøge din selvbevidsthed. Ofte vil du det kommende år føle, at livet er med 
dig, at der er muligheder for dig. Dette virker forstærkende på dit behov for at vise omverdenen, 
hvem du er. Du er nu inde i en fase, hvor du også trænger til at markere dig, og mere sælge, hvad du 
står for, og hvad du kan. 
     Tiden omkring april 2011 vil bringe overraskende positive løsninger, helt eller delvis for dig, 
eller der kan ske noget, der bringer bedre selvfølelse frem, og hermed større lyst til at fortsætte med 
dine opgaver. 

Egne indskydelser: Det passer sku' også ret godt. Jeg føler helt klart et større behov for at gøre noget - bare noget. Og fra april 2011 regner jeg stærkt med at være en del af Plan Future igen (Plan Danmarks ungdomsbestyrelse). Jeg tror at mine fase handler meget om hvad jeg kan bruge mig selv til - det er jo også en form for livsanskuelse. Hvad skal mit liv bygge på, hvem er jeg egentlig og hvad vil jeg gerne frem med.